iremgun Ben tuvalete gitmeye, duş almaya zor vakit buluyorum hele ki ilk 3 ayda tuvalete kızım kucağımda gidiyordum, birde bez yıkamak? Zor kelimesi az kalır 😂 tabiki bu bebekten bebeğe değişir lakin benim bebeğim 15 günden sonra hiç durmadan ağladı, hiç susmadan ve uyumadan hep ağladı. 7.5 aylık 1 aydır rahat nefes alabiliyorum. Benim için zor hatta imkansız gibi geliyor bir annenin onu kullanabilmesi, kızımın durumundan ötürü 🤦🏻♀️ kullanabilirseniz ne mutlu size. Fakat dışarda nasıl kullanacaksınız onu anlamadım? Dışarda altını pislerirse nasıl yıkayacaksiniz?