Ruhsati kaybetmiş eşim tamda araba muanesine gidecegi gün muanemiz bitmisti yeni ruhsat cıkarmak ıcın notere gitmek gerekıyormus fakat istenen evrakların icinde muane yapıldıgına dair kagit istenıyor ama biz zaten muaneye gittigimiz gün kayboldu ruhsat bunun ıcın napabılırız?