ikra 6. veya 7. aylardan itibaren uyku düzenimiz yavaş yavaş oturmaya başlayınca tam gece uykusuna geçmeden önce besliyordum onun verdiği ağırlıkla kendinden geçiyor yarı uykulu oluyor ve yatağına koyuyorum biraz poposuna pış pış pat pat yapıyorum çok çok nazik bir şekilde sonrasında çoraplarını çıkarıp battaniyesini örtüyorum. 1 yaşımıza gelmek üzereyiz neredeyse 5 aydır ne gündüz ne gece hiç sallamadım. Kendimde inat ettim biraz o konuda. Uykusu gelince bir şekilde uyuyorlar, işin aslı uykusunu getirtecek kadar yorulmalarında... 🌼🌼🌼