Leylus Oğlumda 14 aylık. Gezerek yemesine müsaade etmiyorum. Mama sandalyesinde öğünleri beraberce yiyoruz. İçerde aperatif bir şey yiyeceksek oturarak yediriyorum. Oturarak yenilip, içildiğini öğrendi.
Sizde bir kaç defa kararlı olursanız bu alışkanlığı bırakır muhtemelen. Bırakırsa sizin için daha kolay olur. Yoksa sürekli leke ve kırıntı sıkıntısıyla uğraşmak zor olur. 🥲