Alinduru allahalla ben neden böyle bisey yaşıyorum acaba sadece benim dolabımda olsa kayinvalidemdeki aynı ama 3 yemek kaşığına denk geliyor kendi olcusuyule koyuyorum ekstra durulamada yapıyorum makinemle alakalı bi durum olsa ilk yikandigindada kokar diye düşünüyorum acaba dolabı pek havalandirmiyorim ondanmi ya da için o pek silmiyorum açıkçası birde mesela kışlıklar üst rafda yazın hıc kullanılmadı onlarmi koku yayiyor anlamadım bi kere daha silim içini kullanmadıklarını kaldırım bakım nolucak 🙄