Arkadaşlar bebeğimin 6.ay aşısını yaptırmayı unutmuşuz. Çok yoğun bir dönemden geçince aklımızdan çıkmış nasıl oldu bilmiyorum.Sağlık ocağındanda herhangi bir şekilde aranmadık. Şuan 7 aylık gidip yaptırmalı mıyız. Fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim 🙈