pogacayanakli_aylamm Simdi annemlerdeykm bebegimin camasir ilacini unutmysum almayi. Normal deterjanla yikasam sprun olur mu 7 aylik bebegim
green_love1 pogacayanakli_aylamm eğer kaka falan yapmadıysa 60 derecede kaynatın o zamanda temizlenir
Uyurgezer_peri pogacayanakli_aylamm bende şuan aynı durumdayım ☺️ deterjanıni getirmiştim ama bitti. Bende beyaz kalip sabunu rendeleyin kaynattim. Soğuyunca kıvam alıyor deterjan gibi oluyor. Onunla yikiycam. Fikir olur belki ☺️