Berentelli ya millet bayılıyo abartmaya her bebek kendine özeldir dün bir post gördüm bıngıldağı erken kapanırsa şöyle oluyormuş diye benimkinin iki ayı bitcek kapandı gibi birşey az kalmış hemen bir hastalık uyduruyorlar çokta takmamak lazım bu tarz insanları ve postları yoksa hastalık hastası oluyoruz yavaştan