https://imgyukle.com/f/2021/09/07/3vEwn.jpg

Kızlar merhaba fotoğrafı yükleyebildim mi bilmiyorum ama geçen perşembe saçlarımı sarı yaptırdım kuaförde herşey güzeldi saçların yıpranmadı yanmadı denildi her işlemde sorduğumda paketler açılırken tararken takip ettim saçımda kopma farkedemedim fakaat cumartesi saçlarımı bir yıkadım havluyu açtığımda saç diplerim sakal çıkar gibi kısa kısa siyahtı eşime gösterdim arkalarda da varmış aynı görüntü bu fotoğrafları çekip hemen kuaföre gönderdim.Bana doğumdan sonra dökülen saçların onlar senin saçların yanmadı kurumadı bile istersen gel bide yakından bakalım dedi.Saçlarını sarı kullanan arkadaşlarımla iletişime geçtim yanan saçın ıslakken sünüp kopacağını zor tarandığını ve kuru olduğunu söylediler foto gönderdiğimde yanmış saç böyle olmaz denildi ama bunun nasıl böyle olduğunu anlayamadık herkes ilk kez görüyorum diyor hatta bitanesi (saç diplerim kabuklandı buarada)ölü deri kalktığı için altta kalan saçın böyle çıkabileceğini söyledi.Şimdi kuaförün dediği gibiyse eğer neden bu saçlarında rengi açılmadı ve dip boyarken renk değiştirmedi . Kaç gündür saç inceliyorum kafayı çok taktım sizce kuaförüm doğru mu söylüyor yoksa kandırmaya mı çalışıyor perşembe günü gidicem ozamana kadar çevremdeki herkese sordum sizlernde fikrini almak istedim.Biraz uzun oldu kusura bakmayın lütfen