barbiee Canım bizde 2 buçuk aylığız. Benim kızımda da alnında oldu çok kalın bı tabaka halinde kızarık aynı bu şekilde. Ben isilik sanıyordum fakat Doktorumuz egzama dedi krem verdi ama kremi alamadım. Sürekli saf zeytinyağı sürdüm onunla nemlendirim 1 haftaya kalmadi geçti. Şuan ile hafifçe zeytinyağı ile nemlendiriyorum cildini hep gayet iyi geldi bize resmen canlandı bebeğimin yüzü, çok kuru kötüydü şuan iyiyiz.