ZeynepinAnnesiiiii Benim Profilo vardı toz torbalı bozuldu Yeni bir tane uygun fiyatlı almayı düşünüyorum kullanıp da memnun kaldığınız var mı uygun fiyatta
Kedidirokedi ZeynepinAnnesiiiii dyson süpürgem var büyük ama bebek olduktan sonra onu çıkarmaya üşeniyorum açıkcası bimden sadece mutfak için heifer sarjlı dikey süpürge almıştım çok memnunum günlük temizlikte hemen evi süpürüyorum
Tuba ZeynepinAnnesiiiii fiyatını bilmiyorum ama miele kullanıyorum ve çekim gücünü asla kaybetmiyor. Kayınvalideminki de 20 senelik ne bozuldu ne çekim gücünü kaybetti 😊
Alpbeybi ZeynepinAnnesiiiii dyson v11 var memnunuz, bundan önce Philips Maraton vardı o da iyiydi. Dyson daha pratik tabi, büyük süpürge gibi de süpürüyor. Fiyat fazla derseniz bütün markalarda muadili var artık nerdeyse
benaslindayohum ZeynepinAnnesiiiii bosch bgc41 q69 toz torbasız hem sesi az bebis uyurken yada aksam 9da rahat rahat acabiliyorum hemde haznesi genis 1 2 supurmede dolmuyor o kadar tutmuyorum icinde ama genis haznesi 😊
ZeynepinAnnesiiiii benaslindayohum ya evet ya birazcık da sessiz lazım çünkü elektrikli süpürge sesinden bebeğim ağlama krizine giriyor o evdeyken temizlik asla yapamıyorum
benaslindayohum ZeynepinAnnesiiiii bende bebisin sesini duymazsam diye sessiz istedim min. Cektiginde cok daha sessiz 650w yaziyor ama bence hicte oyle degil haliyi kaldiriyor maxtayken 😂