ElifDuru01 Merhabalar. Ben 3 hafta kadar oldu spiral taktıralı. Birkaç gündür sol yumurtalık tarafımda o kadar sancı var ki yürürken bile sancılanıyorum. Sizde de olağan bir durum mu? Spiralde olur diyorlar ama normal mi bu şekilde olması acaba bilemedim😞😞