İlk sezaryen doğumdan sonra göbeğim kalmamıştı, eski kiloma ulaşmıştım korse vs kullanmadan. Ki epey kilo da almıştım. Fakat ikinci doğumdan sonra göbeğim kalacak gibi. Kalmasa da sarkma ihtimali yüksek. Önlem almak gerek spor ile sıkılaşacağını umuyorum