Kızlar altı aylık bebeğim yataktan düştü 50 santim kadar falan anlı morardı gittiğimde yüzüstü yatıyordu parkeye düştü doktora götürdük tomografi çekmedi harekettir gayet normal dedi ışığı takip ediyor dedi dengede duruyor gözlerinde kayma yok dedi iki sefer kontrol etti saat aralıklarıyla bir sıkıntı görmedi ama aklıma takıldı bir şey olur mu sizce