Cgdmltr93 tospikannesii 15 aylık. Anne baba mama dede gitti geldi bitti 1 den 6 ya kadar sayıyor. Abba gel acıdı ne söylersek az çok tekrarlamaya çalışıyor
Babybloom tospikannesii 1 yaşında dede, anne kelimelerini güzel kullanıyor. Gerisi tamamen uydurmasyon. Nananane diyor mesela onu anane olarak kabul ettik🤪 gel ve ver arasında bir şey diyor, duruma göre gel veya ver olarak kabul ediyoruz😁
MerveAkty tospikannesii 5 gün sonra 14 aylık olacak kızım anne baba dede nenni doydum bitti gitti yok gel gel bide acıkınca haam diye mutfağı işaret ediyor 😁
Marjinal_Anne2 tospikannesii vallahi 17aylık olduk her seye anne Ya da baba bazen mama meme yani ilerleyemiyoruz bizde napcM bilemedim😑🙄
tospikannesii Babybloom çok iyi 😂 internetten baktığım kadarıyla baya şey söylemesi gerekiyor, benim oğlum mu geride diye düşünmeye başladım 🤷🏻♀️
Babybloom tospikannesii çok standart ama her çocuğun gelişimi farklı. Siz yeteri özeni gösteriyorsanız gerisini boşverin, o öğreniyordur bir gün Bi bakacaksınız bıcır bıcır konuşmaya başlamış.
tospikannesii MerveAkty oğlum da baba, dede, gel gel, hadi diye geziyor evde sürekli 😂 Onun dışında işine gelirse anne, cee oyununu oynarsak cee diyor, sürekli tekrarlıyorum herşeyi. Suyunu iç dediğimde gider alır biberonunu, otur, kalk falan genel herşeyi biliyor ama söylemiyor. Bu kelimeler ağzında sürekli, ne yapsam devamını getiremiyorum
tospikannesii Marjinal_Anne2 oğlum da öyle standart baba, dede, hadi, gel gel diyor, onun dışında anne diyor, ceee diyor, sürekli tekrarlamama rağmen bunların dışına çıkamıyorum
Merve-miray tospikannesii Anne-baba-dede-ebe-teyze-hala-mihra(teyzesinin ismi)-gel-baba gitti- ver-doldur. Aklımdakiler bunlar😂 Biz konuşurken kızımda geliyor ve oda bişeyler söylüyor iştahlı iştahlı 😂😂 Bugün 16 aylık oldu 🥰
tospikannesii Merve-miray bende sürekli konuşuyorum anlatıyorum, herşeyi anlıyor ama belli kelimelerin dışına çıkamıyoruz, neler yapıyorsunuz siz?
Mrsxscape tospikannesii 16 aylık oğlum Anne baba anneanne ,mama, miyav, hav ,nerde,dede gibi şeyleri söylüyor. Bı doktor 20 aylık olduğunda cümle kurması lazım demişti ama ilemiyorum bekliyoruz. Bende 2,5 yaşında konuşmuştum genetik de etkileyebilir bilemiyorum 🤷🏼♀️
tospikannesii Mrsxscape ağzı dolu gibi oğlum sürekli birşeyler söyleme çabasında gibi ama belli kelimelerin üstüne çıkamadık biz, ne kadar tekrarlasam da aynı kelimeleri söyleyip duruyor
Marjinal_Anne2 tospikannesii bizde de öyle sürekli konuşuyorum gösteriyorum ama bir türlü ulaşamadık istediğimize ya
pandam_05 tospikannesii 18 aylık kızım cümle kuruyor artık baba işe gitti . Ananeye gidelim gibi her şeyi net anlatıyor şükür ☺️
Adakus1 13buçuk aylık kızım. Anne, baba, abla, dede, teyze, dayı, mama, hav,miyav, möö, gol, attım, gel, cee bir yeri kirlenince veya birşeyi beğenmeyince eee diyor. Saçını, burnunu, ağzını, ayağını gösterebiliyor.
Birdunyagezegen tospikannesii 14 aylık olmaya günlere kala 😊 Baba ‘ dede ’ mem(su) ‘ mama(yemek) ’ hav hav’ ce eee’ bitti ‘ ciciii’
pandam_05 tospikannesii ben konuştuğum zaman bir kaç kere tekrarlıyorum kızıma onaylatıyordum Tamm mi diye birde kuzeni var yanında sürekli 2 buçuk yaşında onunla da iletişim kuruyor faydası oluyor galiba onun da