Mahur Arkadaşlar bana en acilinden araba lazim en fazla 700 verebilirim memnun kaldığınız marka modelleri paylaşır misiniz
aakar Mahur merhaba , ben travel sistem bebek arabası kullanıyordum ama fazla yer kaplıyor ve ağır olduğu için baby plus taxi baston aldım memnunum
1ana1bebe Mahur nuna pepp next bebek arabası aşırı aşırı memnunum letgodan aldım 400 TL idi puset dahil ama bakın gönlünüze göre bulursunuz insaAllah manevrası çok iyi, yorumları süper, az yer kaplıyor, hafif, tek elle kullaniliyor
1balkizannesi Mahur Ebebekte baby plus taxi baston puset var ve ben 270₺ye aldm suan 400 tl fiyati az görünse de pratik agur degil saglam ve kullanisli 13 aydr kullanıyorum gayet memnunum kesinlikle tavsiye ederim.😊☺️🤗😘
Birprensesannesiii3850 E bebekten 380 e almistim 4 ay once oyle çok modelli bisey degil ama memnunum yetiyor bize
Birprensesannesiii3850 Mahur very important baby vib bus çift yönlü bebek arabası diye geciyor 369 tl ben memnunum yetiyor fazla para vermeyede gerek yok bence🤗
kokusudalin Jument Bende 4baby kullanıyorum 650 gibi bir fiyata civilden almıştım. Çok memnunum. Tek sıkıntısını keşke puset ayrı takılabilseydi