Demirhan01 Bebeğim 45 günlük. Bazı öğünlerde büyük bir insanın kusacağı kadar kusuyor. Ağzından burnundan fışkırıyor resmen. Dik te tutsam yan da yatırsam öğününü az az da versem fayda etmiyor. Yaşayan var mı bu durumu siz neler yapıyorsunuz ?
Momandteacher Bebek reflüsü olabilir. Mutlaka reflü yatağında yatırın Allah korusun uykusunda boğazına kaçmasın. Mutlaka Bi hekime danışmalısınız. Arkadaşımın bebeği de böyleydi, reflü çıktı.
Azyef Her besleme sonrasında gazini çıkartın bu videoda gösteriyor nasıl yapmamız gerektıgı böylece gazını çıkarırken kusmamış olur ama çoksa doktorunuzla ıletısıme geçmelisiniz