Dört buçuk aylık bu zamana kdar sürekli kusma yoktu ara ara artiyordu ama bu ara sürekli kusuyor doktor kilo alımı iyi olduğu için bişey demiyor. Arkadaşın çocuğu sadece kusma ve ağlama ile alerji tanısı koyulmuş süt ürünlerini kesince düzelmiş öyle kakada kan falan yokmus. Doktor alerjide demiyor ne olduğunu bilmiyorum kafayı yicez sürekli agliyor ve emdigini ksuuyo varmı bile yardımcı olsanız