gozdesh aynen bende bı yerde okumuştum, çocuk anneden ümidi kesip strese girip uyuyormuş. Mışıl mışıl uyduğunu sandığımız bebeklerin stres seviyesi çok yüksekmis uyku eğitimi alan bebeklerde. Ani bebek ölümleri de uyku eğitimi alanlarda daha fazlaymış. Bı şey olduğunda bebek nasılsa ağlasam da annem gelmeyecek diye alistigindan ağlamiyormis , anne ggorene kadar iş işten geçmiş oluyoms