Dab54 Hiç emmedi, etmemenin çaresini buldum 10 aydır sağarak besliyorum. Ama yememenin çaresi nedir bilmiyorum. 10 aylık bebek bir kaşık yemek sokmuyor hala ilk zamanlar gibi 2,3 saate bir süt içiyor ve ben artık çok yoruldum
Matmazellll Dab54 İştahsız bebek zor bilirim benm kızımda yemekleri yiyor kahvaltı pek yapmaz süt sürekli içer sevdiği yemek olunca yer ama siz sabahları aç karnına 1 kaşık keçiboynuzu pekmezi birazda içine limon sıkıp icirin hem kansızlığa iyi gelir hende iştah açar.
S-44N-56 Dab54 ya canım benim kızım da 1 yaşına yeni girdi bende hep sağarak verdim artık sağmıyorum isterse emiyor daha yeni yemek yemeye başladı vitamin ilacının çok faydasını gördük vitabioil vitamin şurubu iştahımız açıldı biraz hiç üzülme kilo iyiyse yer zamanla