Kızlar bebeğim 26 günlük bugüne kadar çok güzel emdi sütümde gayet iyi ama gecen beri sağ göğsümü reddediyo emmiyo bir türlü. Sağı verince çığlık kıyamet ağlıyo 15 dk uğraşıyorum yok almıyo. Sola geçiriyorum şap diye alıyo . Sütün mü yok demeyin sağ göğsümden süt akıyo geceden beri ama yinede almıyo ne yapabilriim bilgisi olan var mı ?