Anneler kızım ateşlendi. Avuç içlerinde ve ayak altında benekler oluştu. Dr. Götürdüm ağzının içi boğazı çok kötü yaralar olmuş beyaz beyaz. Doktor el yak ağız hastalığı dedi. Antibiyotik verilmez tek yapman gereken ateşini kontrol altında tutman dedi. Hiç birşey yemiyor zar zor su içiyor. 4 5 gün sürecek dedi. ama gerçekten bi tedavsi yokmuş çok üzücü. Başınıza geldimi geçiren oldumu