Selam kızlar oğlum 10 buçuk aylık kolik bi bebekti doğduğundan beri ayakta sallamaya fena alıştı benim ailem eşimin ailesi fln derken cocuk şuan ayaktan indirince uyanıyor ağlamaya başlıyor ve sallamayınca da aynını yapıyor asla uyumuyor geceleri mama içmek için kalktgında geri uyumuyor ayakta sallanmak istiyor. Bide çalıştığım için çok zor oluyor geceleri böyle yapması dün instadan bi uyku danışmanına yazdım 21 gün sürüyor ve 500 Tl dedi fiyatı bana biraz fazla geldi diyeceğim o ki kendimiz veremiyormuyuz bu uyku eğitimi aramızda yapanlar varmi? Dün çok yoruldum artık sallamadım yanına uzandım ve yarım saat ağladıktan sonra elimle oynaya oynaya uyuyakaldı acaba devam eder mi böyle pes etmesem? Yardım please 🌸