Zeynp- dün kardeşim yaptırdı. Yarın uçaga binecek. 184 ü aradı ordan da bilgi veriyorlarmış. Her hastanede durum farklı bilemem ama bizim buradaki küçük bir hastane. Normal poliklinik sırasının yanında covid sırası varmış. Ordan sıra almış. Şikayet ne diye sormuşlar. Uçaga binecegim onun için geldim demiş. Doktor falan görmeden direk test için sıra vermişler. Yogunluk yokmuş 15 dk da testi verip çıkmış. 4 saat sonra da sonucu çıkmış. Son 48 saat deniyor ama hastane yolculuk için bu 72 saat geçerli demiş. Bildiklerim bu sadece.