elcn4139 primadan baska beze gecmek istiyorum sizce en yakin bez yada primadan gecenler neye geçtiniz ?
bsrtpl elcn4139 ben de doğduğundan bu yana prima premium care kullandım. Diğer bezler de denedim hiç memnun kalmadım şu anda Migros minies marka beze başladım çok memnunum tavsiye ederim
Aybikesuna elcn4139 bende hep prima kullanıyordum sleepy falan denedim hep beğenmedim ama bu sleepy in bio natıral çıkmış onu denedim güzel beğendim onu bunla devam ediyoruz
1ipekgibi- Prima çok pahalı gelmeye başladı bende bi denemek için Migros’un minies markasını aldım en az prima kadar memnunum slepy ve molfixden memnun kalmamıştım .tavsiye ederim
elcn4139 bsrtpl 1ipekgibi- migrostanmi internetten mi aliyorsunuz. bide kac aylik kac kg kac nunara aldiniz bende ona gire alayim kalini kucukmus galiba
gly92-asya20 bsrtpl ya ben de minies aldım ama hep sızdırıyor sürekli zıbın degistiyorum taşıyor hep. 🥴
Evrem94 Bende sleppy kullanıyordum aşırı memnunun. Denemek amaçlı bim bezi aldım onuda baya güzel falan diye övdüler merak ettim sızdırma yapıyor sleppy ne sızdırma ne pişik yaptı deneyebilirsin bi paket alarak
Mavisimbenim Baby turco doğadan olanı ama hem ucuz hem pişik sızdırma vs yapmadı doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum
Cgdmltr93 elcn4139 3 numara kullanabilirsiniz. Migrostan alabilirsiniz. Evet bende bi süre kullandım. Bim bezi de kullanıyorum. Bim bezi daha uygun daha güzel bana göre. Ama minies yapı olarak Prima gibi
Babybloom elcn4139 minnies ve bebem natural dönüşümlü kullanıyorum. Bende premium care den geçmiştim, el yakıyor fiyatlar 🙄
ezogelinn elcn4139 molfix ve önlem bezden memnun kaldım soffia minnies sleepy can bebe baby turco bebe land kullandım ama hem iz hem sızdırma hemde pişik yapmayan ikisi oldu her bebek farklıdır tâbi deneme paketlerini alıp deneyebilirsiniz