ceyhunun_annesi Kizlar 4. ay atagindayiz çıldırmaya az kaldı, uyumuyo ya uykusu var uyumuyo bagiriyo ağlıyo ben bu bebeği nasıl uyutucam Allah rızası için bi akıl verin hem uykusu oldugu için ağlıyo hem yatırıyorum diye ağlıyo bu nasıl bi iş anlamadım 🙄😬
Secil1907 ceyhunun_annesi kuzum benimki 4 buçuk aylık asla uyumuyor senin dediğin gibi gündüz uykusu 0 . 4. Atak dönemi berbat bisey kucağımdan inmiyor.
ceyhunun_annesi Secil1907 valla bu atak neymiş kurban olayım ya uykusu olan bebe neden uyumaz valla mantığım almiyo artık bas bas bagiriyo sanki canını yakiyomusum gibi nasıl bagiriyo nolcak böyle duzelmiycekmi uyku düzeni acaba
Secil1907 ceyhunun_annesi ve senin dediğin gibi uykusu var ağlıyor uyumuyor ağlıyor. Bütün gün hiç susmadan ağladığını bilirim. Gazı yok ondan değil. Varsa caresini bilen yazsın. Yanliz ben yaşıyorum saniyodum degilmis
ceyhunun_annesi Secil1907 valla insaalah yazar bilen biri post uste çıksında illaki biri görür valla huniyi takacam az kaldı 😬
Denizzz88 ceyhunun_annesi benimkide aynı yarın 4 aylık olcak dün gündüz uykusu toplamda 1 saat falan yapmıştır gözleri kızardı artık uykudan bi yemek yicektim koydum ana kucağına ağla ağla duyan demiştir napio annesi buna dövüyo mu 😄
minikmelegimmmm ceyhunun_annesi benim de bebeğim 33 günlük ve o da gazdan uyumuyor çok küçük gündüz uykusu uyuması lazım diyor herkes ama uyuyamiyor dalamiyor bir türlü 🙁 uyumazsa sağlıklı büyümez diyorlar sizin bu aylarda nasıldi acaba tecrübeli anneler
ceyhunun_annesi minikmelegimmmm aynıydı gündüzleri uyumuyo du 15 dk sonra geri kalkiyo du duzensizdi 2 aydan sonra 30 dk ya çıktı uykusu şimdide zaten uyumuyo
Secil1907 minikmelegimmmm canım benimkide öyleydi gaz sancısı biogai kullandik. Bide emzirirken kimyon ve rezene çayı acayip rahatlatıyor çocuğu bol bol tüket. 3. Aya doğru gazı bitiyor tam uykusu düzeliyor derken atak haftalarina giriyor sar baştan oluyor
Ayse01_ minikmelegimmmm benim de bebeğim 31 günlük ben sürekli kimyon kaynatıp içiyorum ve gerçekten faydasını gördüm rahat uyuyor
minikmelegimmmm ceyhunun_annesi gazlı miydi sizin bebeğiniz de 😞 ay 30 dk çok az bizimki de öyle tam daldı diyorum gözleri açıyor iki saat uyuduğunu göremedim daha
ceyhunun_annesi Secil1907 aynen öyle oldu bizdede tam duzeliyo derken 4. Ay atağında yeniden dengeler bozuldu
minikmelegimmmm Secil1907 biogai ve nurse harveys kullanıyoruz canım daha üç gün oldu bir haftada sanırım etkisi görünüyormus inşallah bizde de işe yarar. Evet rezene ve kimyon da tüketiyorum çok teşekkür ederim. Ay doğru tam duzeldi gaz diyeceğiz atak olacak Allah yardımcımiz olsun
minikmelegimmmm Ayse01_ ben de bugün içtim kaç kere içiyorsunuz günde bir çay kaşığı yeterli mu acaba ? Rezene de içiyorum çok dikkat ediyorum yediklerime ama çok gazlı
Ayse01_ minikmelegimmmm ben bebeğime vermiyorum kendim içiyorum sabah öğlen akşam yemeklerden sonra bir çay bardağı kaynatıp içiyorum