Kızlar 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık başlarda oğlum çok sevdi hiçbirşeyi reddetmedi hatta bir kaşığı yiyip diğer kaşığı ver diye ağlıyordu sebzeleri, yoğurdu, yumurtayı, meyveleri…
çok şükür yemeyi sevicek diye sevinirken şu bir haftadır birşeyler yedirmek eziyet haline geldi kaşığı gördüğü anda bağırıp itmeye başlıyor sebebi ne olabilir acaba yemekten soğudu resmen😢 diş çıkarttı onunla alakalı olabilir mi