momof2child Benım kızım su ana kadar yumurta yemezdı)2gundur bır yol buldum)Koy yumurtasını 4dakıka kaynar suda kaynatıyorum ve ıcı sıvı kalıyor azcık tuz dokub ıcıne kasıkla sarısını ıcırıyorum sora beyazını)kızım 13aylık bence sızde deneyın
Barlasb10 Pişmemiş olmasının bi zararı olabilir doktorunuza sorup öyle devam edin isterseniz çünkü hamilelikte bile tam pişmiş önermişti doktorum görünce yazayım dedim
momof2child Barlasb10 oylemı)kendmde yapıb yedb su an Hamıleyımde)doktora sordum tabıkıde Dun)koy yumurtasını vere bılırsın dedı doktora sormadan olmaz
Barlasb10 momof2child yok köy yumurtası verilir elbette pişmiş olması lazım diye biliyorum yani sarısının çiğ ya da az pişmiş olmaması lazım
momof2child Barlasb10 evet amma doktor bır sakınca yoktur dedı bende o yuzden o tur vermeye basladım Baska turlu yemıyor
Barlasb10 Sizin tercihiniz tabi ben sadece hatırlatmak istedim çünkü tam pişmediğinde daha alerjen ve içinde ki mikroplar ölmediği için zararlı