Merhaba anneler ben doğduğundan beri hipp combiotik kullanıyorum ama artık reddediyor zorla içiyor kilo alımı az dört aylık şu an mama değiştirmek istiyorum. Hangisini tavsiye edersiniz Aptamil ve sma arasında kaldım Aptamil için boş şişlik sma için çok kötü kokuyor bebekler sevmiyor diyorlar tavsiyeleriniz nedir