Merhaba güzel anneler. Saat 4den uyanan bir anne olarak yazıyorum size😢 Bebeğim 8 aylık hala dişleri çıkmadı. Öyle zann ediyorum ki, diş çıkartma arefesinde. Hiç böyle yapmıyordu. Kaçda yatırırsam yatırıyım gece hep 4de uyanıyor. Sütünü içiyor. Ve işteee bir daha uyumuyor. Anlamıyorum neden böyle. Hiç çoçouğu böyle olan varmı? Naptınız? Uykusuz kakıyorum bütün günü😭