Pisi Benimkide öyle daliyordu gündüz uykumuz zor oluyor ama geceleri sukur süt icirdikten sonra uyuyor sizde önce memeyle uyumayı kesin ya sallayarak yada iyice yorulmasini bekleyin sallanmak istemiyorsa ben öyle yapıyorum kendi haline bırakıyorum iyice yorulunca uyuyakliyor