Merhaba bu aralar bizi pert etti oğlum üst dişleri çıkmis ondan fakat hala uyku bolueleri devam ediyor aglyarak uyanıyor bazen burnu tutuluyor zaten iki ay olucak geçmedi o burun tutulma hasta olduğundan beri sizlerde durum nasıl normal mi birde pişik başladı sürekli yıkama rağmen bez değişikliğinden mi neden oldu bilmiyorum. Doktor deloday şurup vermişti burun tutulma için hiç bir işe yaramiyor kesmeyi düşünüyorum yan etkisi falanmi diyorum ama sizlerinde bu dönemli bebekleriniz nasıl biz uyku falan kalmadıher gece ağlayarak uyanıp ayağımda sallanmak istiyor geceleri sadece beni istiyor bu ara bizde uyku falan kalmadı…..