Deletedmom27337 Mickeylina bnmki eline verince çabalıyordu 3 aylıkken parmaklarını açıyordum kavrasın die. İnce saplı plaktik çıngırak almıştım. 4. Aya girince kendi kavramaya başladı
Mickeylina Deletedmom27337 Bizim 3. Ayımıza 2 gün var canım bizde eline vermeye çalışıyoruz ama pek oralı değil
Deletedmom27337 Mickeylina pek beceremiyorlar o dönem ama siz pes etmeyin :) ince saplı şeyler verin. Avcuna kolay sığsın