NhtEg19 Canım benim 2 oğlumda geçirdi tatilden dönmeden 2 gün önce büyük oğlum ishal kusma ve ateş vardı devlet hastanesine götürdüm iğne vurdular eve döndük yolda mahvokdu kusmaktan direk eve döner dönmez seruma götürdüm antibiyotik ağrı kesici ateş düşürücü serum verdiler şükür 4 gün falan sürdü elindeki ve ayağındaki kabarmalar küçük oğlumda daha 3 gün oluyor iğleşeli ateşi 39,7 ye kadar yükseldi 3 gün 39 dan düşmedi canım Bilseydim uygulardım canım Rabbim birdaha yaşatmasın ateş cok kötü😟