Kizlar merhaba bebegim dha 6 gunluk, emiyor ilfakat biraz sariligi ciktgi icin doktor gunde 2 kere civari mama verecez 30 cc biberon vermk istemiyorum meme reddi olur diye, kasikla siringayla cok zor oluyor napxam bilmiyorum digrr oglumda 24 aylik daha