gmzaknc arı mamada çok şeker var. hipp veya hero baby alabilirsiniz.
kavanoz mamaları da dışarıda çok zor durumda kalmadıkça kullanmıyorum kızım 14 aylık. ek gıdaya başlamamış bebeklerin direk meyveden başlaması da yanlış zaten. tavsiyem kavanoz mama vermeyin 😊