Merhaba arkadaşlar . Gece itibariyle covit pozitif olduğumuzu öğrendik eşimle . 40 günlük bebeğimiz var çift maske emziriyorum . 5 yaşındada kızım . İkisinde de belirti yok. Zaten büyük kızım daha önceden geçirmişti. Ben ve eşim baya ağır geçiriyoruz . Bebeğime bulasmasindan çok korkuyorum . Bebeğine bulasanlar neler yaptılar? Kaç aylıktı bebekleriniz .