Kızım 5 günlük. İlk başta hiç sütüm olmadı. Göğüs ucum da yok meme de tutmadı. Biberonla mama verdik. Sağmaya başladım biraz biraz geliyor. Solda daha fazla süt var. Uğraşlar sonucu sol göğsümü tuttu emmeye başladı. Ama sağı hiç bir türlü tutmuyor. Solda da emerken sürekli uyuyor. Ve sürekli o şekilde durmak istiyor. Uykuda memeyi ağzından düşürsün yanlışlıkla hemen sinirlenip ağlamaya başlıyor. Sütün yettiğini de sanmıyorum yine mama veriyorum. Ne yapacağımı şaşırdım bir yol gösterin.