Cns_28 Miniminimini öncelikle şifa olsun 🙏🏻 Doktorum bana emzirebileceğimi söyledi bende sadece kol ağrısı olmuştu ama kuzenimde ateş oldu o emzirdi 🌸
hobby_catolog_hk Miniminimini bende aynı oldum emzirdim. ateşle enzirmenin ne alakası olabilir ki siz hastasıyız