Anekdot ben 4.aya 1 hafta kala falan başladım. Başta ağladı ama benim bebeğim nasıl uyutursam uyutayım hep ağlar.
İlk gün 10 dakika sürdü. Bi 5 dakika konuştum sevdim güldü vs sonra ağlamaya başladı almadım. Kızarmaya başladı kucağıma alıp sakinleştirdim. Yüzünü kapattım 1 dakika içinde uyudu. Bazen uyumuyor, saatini geçirince o zaman pışpışlıyorum hemen uykuya dalıyor. Çok şükür