tubbaaa url=https://www.hizliresim.com/nyawi4n][img]https://i.hizliresim.com/nyawi4n.jpg[/img][/url] Merhaba kızlar oğlumun elinde böyle lekeler oldu doktora götürmeli miyim başına gelen oldu mu acaba ? Güneşte yanmıştı karardı sonra böyle oldu soyulma gibi duruyor ama soyulma değil leke sadece
tubbaaa Pikabu şimdi geldim bana da güneş lekesi olsa kolda da olurdu dedi mantar bu dedi travzol verdi evde vardı zaten 5 gün onu sürcem geçmiş olsun size de 🌷
tubbaaa Pikabu bilmiyorum canm ben sedef gibi gördüm ilk erken yaşta olmaz dedi doktorda direk cildiyeye gittim ben