Sarem37 19 günlük olduk bugün çok şükür. Gazlarımız başladı 1 haftadır kakasını yapıyor az da olsa gazıda çıkıyor Ama yetmiyor galiba hep ıkınıyor Gaz damlası aldm veriyorum yinede ıkınıyor Anne sütü + mama takviyesi yapıyorum Ne yapmam gerekiyor
Smilee Sarem37 gaz masajı youtubede var biraz rahatlatıyor. Daha küçük ama biogaia(probiyotik) ve nurse harveys birlikte kullanımı bize iyi gelmişti. Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz 🌸
melike5461 Sarem37 masaj yap, ben biogaia kullanmıştım rahatlamıştı bağırsakları düzenliyo. Birde kıvrandığı zaman aç karnına zeytinyağı ver çay kaşığıyla. Bezini aç bacaklarını yukarı kaldır bekle yapar canım