Ablam kızını Anne sütü ile büyüttü, tabiki mamad aversi ama sıklıkla emzirdim, şimdi benim sütüm yetmeyince daha sık emzirmen gerekiyor diyor, çok kızıyor, çocuk hiç hastalanmaz diyor… Bende istemez miyim kızımın sütüm ile doymasını 🥺Anne sütü tabi önemli, ama mecbur mama ile büyüyen bebekler, çocukları bağışıklığı gerçekten düşük mü oluyor, çok mu sık hastalanırlar🥺