Kizim bi kac gunduf baya baya degisti yerine sanki baska bebek gelmis gibi ne uyuyor gunduzleri gecerleride iki saat bir uyaniyor bu atak gecince geri eski düzene giriliormu yoksa böylemi kaliyor merak ettim acikcasi uykusu var yok degil ama direnior mizmizlaniyor napicami sasirdim sizinikiler bu dönemi nasil atlatti ❤️