seheriko Mom8763 normal biberonu hemen tutmayabilir. Melekte tutmamıştı philips aventin aldım memeye benzer biberonu onu tuttu
seheriko Mom8763 büyük ihtimalle tutar çünkü meme yapısına en benzeyen o .Ya da sürekli evdeki biberonla deniyeceksin alışana kadar
SevcanEbrar Mamajoo markasını dene bebeğim de öyle hiçbir şey tutmamıştı bununla rahat ettim. Tabi başlarda zorlanıyordu biraz ittirdim çıkarmasına engel oldum sonuç o mutlu ben ondan daha mutlu 🙂
asel16_hurmuz Mom8763 canım Philips avent almalısın canım benim kzımda dogdugunda verdim wee bin biberonunu almadı şimdi 9 aylık doğdugundan beri avent kullanıyor canım anne gögsüne uyumlu olduğu için 🥰