Günaydın anneler suan zor yazıyorum meme emzirdim oglumu 19 ayına gircek mememe ve bana cook düşkün oldu düne gore hatta bikac gun acı sizi bitmedi dun nerdeyse 10 defa sanki 10 dk da bi uyandi .Dün gece perisan dim .Demin emzirmeye aldim yanima uzandim .ama ne aci soldan göğüs altim az yara oldu disleri nasıl batar meme kabugu oluyo ya o isirik izi 😫😫agiiyodum zor durdum nefesim gtti gldi :( bu azi veya köpek disler mi desem yada yan kesiciler mi nasıl keskin bebekten boyleydi ilk 5 ayina çıkmıştı simdj daha zor Allahim napcam bırakmak için ugrasayim dedim sac gordu yok uzaniyo agzini oglum. Salca kömür daha bakmadim aslında da ,birden çocuk etkilenir diyenler gece uyanmasa iyi alışkın ve acıkmadan uyaniyor dye 5 dk tuttu tutmadı ,birakti ..Olan bana oluyo bilen bilir bu dogum acisi gibi batiyor meme onceki sefer eşime seslenp elimi tut meme de uyuyor bırakamıyorum dye geliyordu yanima dedigim zaman ona döndük 😭😭 Sabir sabir evladimizdan mi imthan bilsem..kendi annem geçen 1 gungldi gtti evine ben istanbul da o kocaelı de yaşıyor ailem. Kaynamam vr oda yasli yatıyor hasta kadin ben çabamla yani evim içinde oglum cikar aciyor diyorum emiyor gülüyor bakarken. Cdidyim ben canım yanıyor yavrum kuzum birakalim büyüdün artik diyorum zor işim. 2 yasa farkinda olunca zor daha dydum ben destek almak lazım yada aglicak catlicak meme dye oyle bırakıcammm .sabir tasi varmis o etkili mi kızlar kokulu dye ney meme baglimli cocuga etki eder aradaki bag kopmadan onunla? Sizisi kaliyor ya meme de br anne olarak kötü durum 😫2 yas sendromu da oluyo dye belirtileri 18 aylik ama 2 çocuğa bedel oluyor kimi gunler neler cekiyorum. Aynı durunda olan bırakanlar çözüm bulanlar varsa banada destek verir msinz neler yaptınız..😭 SANIRIM EN IYISI BEBEKKEN BIRAKMAK BU KADAR EMDIRCEGIM AKLIMA GELMEZDİ TUTAMIYORDU SIMDI BIRAKAMIYORUZ NE KADAR ZOR DEĞIL MI KIZLAR .🙈😏😅