ayazasaf İyi geceler 💤 biz Erzurumdayız -40 ları gördüğümüz oluyor. Bu zamana kadar hep north face bot kullandım memnundum ancak çok ağır ve hantal (1 çifti 950 g). Bu yüzden daha hafif ve sıcak tutan bot önerisi olan var mı ?
aylaamayorgun ayazasaf greyderün hidrofobik bıtları var. Su geöirmiyor. Ben erkek modekini almıştım. Kadınlar için olanı da vardı ama numara kalmamıştı
Leyla1161 Ikrazumra19 Allah yardımcınız olsun bizde doğubayazıttaydık kışları zor geçiyor gerçi geçmekte bilmiyor ki nisana kadar hep kış soğuk😔
ayazasaf aybikreis montta bottada şıklığa önem vermem valla yeterki içimi üşütmesin. Montlarımın içine hep polar hırka giyerim. Sıcacık. Kendinizede bebeklerinizede ince ama sıcak tutacak şey giydirin kaalın kalın şeyler daha çok üşütür
ayazasaf Annecibebekler2 salamonların outdoorlarını kullanıyorum hafifler ama botlarıda öyledir inşallah 🙏🏻 öyle süslü püslü ayakkabılar giyemem 😄😄 o yüzden hep north giydim bide onu deneyeyim
Annecibebekler2 ayazasaf https://www.sportcity.com.tr/urun/salomon-outblast-ts-cswp-w-kadin-outdoor-bot-l40922400 çok da süslü değil aslında, ben de sadelikten yanayım, bunu kullanıyorum 3 senedir. Fiyatı da bayağı indirmişler bu arada
ayazasaf Annecibebekler2 hah ilte bunlar benlik :) bunların süslü olma ihtimali yok 😄 hani giyiyoşar ya şıkır şıkır taşlı topuklu 😄
Annecibebekler2 ayazasaf ben de kullanamıyorum öyle şıkırlı topuklu kışın gitmiyor, tek amaç ısınmak ve rahat hissetmek oluyor 😂
aylaamayorgun ayazasaf https://www.hepsiburada.com/greyder-00170-gr-su-gecirmez-siyah-unisex-bot-p-HBV00000XVG5F?magaza=efal&gclsrc=aw.ds&&wt_gl=cpc.6826.shop.nelk.ayakkabi-canta-erkek-ssc&isFashion=true&gclid=Cj0KCQjwm9yJBhDTARIsABKIcGZZqEJqYd5LvVQKJwwm1iRyXSHeqlx7y4m_cWmh4WANmOj3kpkF1P8aAuPdEALw_wcB