Kızlar 3 gün önce dogum yaptım hala agrılarım gecmedı yurumekte zorlanıyorum ilk dogumumda boyle degıldı o yuzden yazıyorum. Amelıyatta bıldgnz herseyı hıssettım agladım canım yanıyo dıye normal dediler. Dıkiş yerimi geçtim karın bölgem agrıyor. Hani hamlarsın ya oyle bı agrı ama agır bi sekılde. Sırtımda ve belimde de cok agrı var. Sizde durumlar ne nereleriniz agrıdı ?