Bu şey değil mi
ben: maskeni çıkartma, ellerini yıka, dikkat et
aşılı kimse: ama ben aşılıyım🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Antikor yüzünden, aşı yüzünden pozitifsiniz yazanlar var gözlerim kanadı. 1,5 yıldır virüsle yaşıyoruz hiç bşy bilmiyoruz. Aşı pozitif yapmaz. Siz aşıdan önce pozitiftiniz. Doktorlar aşıdan sonra 3 gün içinde yan etkiler devam ediyosa test verin diyolar. Çünkü etkileri 3 günden uzun sürmez, sürüyosa aşı öncesi virüsü almışsınız demektir.
Aşı hastalığa yakalanırsanız hafif atlatmanızı sağlar, bulaşı azaltır, virüse yakalanmamayı vaat etmiyo. O hala sizin tedbirlere uyumunuza bağlı malesef