28 gün önce spinal sezaryen oldum. Bugün duştan sonra dikiş yerinin baş kısmında akıntı farkettirmeden peçeteye sildikçe kanla karışık iltihap olduğunu gördüm. Doktorum batikonla pansuman yap dedi ama ben tedirginim bu enfeksiyon mudur? Kana karışır mı? Başına gelen var mı?